24 години Ле-Мана 2024: нові амортизатори KW Formula Racing переконують: 10 найкращих позицій у класі Hypercar і подвійна перемога клієнтів KW V6 Racing у класі LMGT3

Новий Lamborghini SC63 успішно дебютував під час своєї першої участі в 24 годинах Ле-Мана. Обидва гоночні автомобілі LMDh, виготовлені Lamborghini Squadra Corse, перетнули фінішну пряму, свідками яких стали понад 325 000 шанувальників автоспорту.

Команда Lamborghini Iron Lynx впевнено виконала свою програму, незважаючи на переповнену решітку з понад 60 гоночними автомобілями на традиційній трасі та непередбачувані умови з сильними дощами та численні етапи автомобілів безпеки. Гоночний автомобіль LMDh, випущений у 2023 році, вразив під час своєї прем’єри в Ле-Мані в класі гіперкарів.

Завдяки своїй конструкції «безперервного поршневого штока» суцільнопоршневі амортизатори пропонують значну перевагу у відсутності сили розширення газу та меншому гістерезисі.

Ми використовуємо безперервний поршневий шток у демпфері V6 Formula Racing CPR Heave та демпфері V5 Formula Racing CPR Roll. Дізнайтеся більше про ці нові амортизатори в нашому блозі, де ми оголосили про наше технічне партнерство з Lamborghini Squadra Corse на автосалоні в Ессені 2023.

Команда Lamborghini Iron Lynx потрапила в топ-10 у своєму дебюті в Ле-Мані зі своїм новим Lamborghini SC 63.

Після 309 кіл Lamborghini SC 63 (№63), на якому виступила команда Lamborghini Iron Lynx і керована Мірко Бортолотті, Даніїлом Квятом та Едоардо Мортарою, перетнула фінішну пряму на десятому місці в загальному заліку, тоді як сестра (№19) фінішував на 13 місці в загальному заліку. На другому Lamborghini SC 63 керували Маттео Кайролі, Андреа Кальдареллі та Ромен Грожан.

Lamborghini SC63 оснащено амортизаторами KW V6 Formula Racing CPR Heave і V5 Formula Racing CPR Roll.

Пілоти Мірко Бортолотті, Даніїл Квят і Едоардо Мортара набрали свої перші чемпіонські очки в Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість (WEC) у дебютний рік Lamborghini SC 63. Незважаючи на те, що вони завершили гонку на два кола відставання від переможця, їх виступ забезпечив команді цінні очки в турнірній таблиці чемпіонату.

Перемога LMGT3 для Manthey EMA та друге місце для BMW M Team WRT.

У 2024 році, коли клас GT3 став професійною категорією в серії IMSA, гоночні автомобілі GT3, такі як Aston Martin Vantage AMR GT3 Evo, BMW M4 GT3 і Porsche 911 GT3 R, оснащені амортизаторами KW V6 Racing, змогли конкурувати в 24 години Ле-Мана вперше. Розробка підвіски KW також вразила на найстарішій і найпрестижнішій у світі гонці на витривалість.

З перевагою в одне коло і всупереч усім шансам переміг Porsche 911 GT3 R (№91) від Manthey EMA. Водії Manthey Porsche Річард Літц, Морріс Шурінг і Ясер Шахін були врятовані від примхливої ​​погоди та аварій.

Аугусто Фарфус, Шон Гелаел і Даррен Леунг загнали свій BMW M4 GT3 (№31) на друге місце.

Друге місце посів BMW M4 GT3 (№31, Аугусто Фарфус, Шон Гелаел і Даррен Леунг) з BMW M Team WRT з амортизаторами KW V6 Racing.

Aston Martin Vantage AMR GT3 Evo брав участь у своїй першій гонці Ле-Ман і фінішував у десятці кращих у класі LMGT3.

D’Station Aston Martin Vantage AMR GT3 Evo (№777, Ерван Бастард, Сатоші Хошіно та Марко Соренсон) фінішував дев’ятим у класі.

Повернувся на трасу, незважаючи на пошкодження коробки передач: команда Manthey PureRxcing.

Після пошкодження коробки передач і тривалого етапу ремонту Porsche 911 GT3 R Manthey PureRxcing (№92, Клаус Бахлер, Алекс Малихін і Джоель Штурм) також повернувся на трасу. Зрештою, Porsche посів 14 місце в класі LMGT3.

Aston Martin AMR Vantage GT3 Evo (№27, Ієн Джеймс, Деніел Манчінеллі та Алекс Ріберас) від Heart of Racing зійшов із змагань через аварію не з вини. Незважаючи на приземлення на дах, гонщик Даніель Манчінеллі, на щастя, не постраждав.

BMW M4 GT3 (№46) команди BMW Team WRT також зійшов із змагань через нічну аварію. На щастя, водій Ахмад Аль Харті також не постраждав.

Фото: команди, виробник, YouTube-відео FIA WEC