Койловери KW Clubsport

Койловери KW Clubsport використовують безкомпромісне перенесення технологій зі світу автоспорту на трековий день/вулицю.

Койловери KW V3 Clubsport

Вуличні легальні гоночні характеристики! KW Clubsport пропонує найсучасніші автоспортивні технології для найспортивніших дорожніх автомобілів зі спортивними шинами для використання на гоночній трасі та дорогах. KW Clubsport було розроблено спеціально для клієнтів, які хочуть використовувати свій дорожній автомобіль на гоночному треку, наприклад, під час туристичних поїздок, курсів спортивних водіїв або інших змагань з трекових видів спорту, і потребують легальних характеристик, щоб вони могли їздити на своєму автомобілі дорогами загального користування. Установка була спеціально розроблена для Nordschleife і використання спортивних шин. Можливості регулювання висоти дозволяють адаптувати навантаження на колеса. Вищезгадані можливості регулювання в поєднанні з технологією окремо регульованого демпфування на стадії стиснення і відбою (технології TVR-A і TVC-A) дозволяють створювати індивідуальні налаштування, що відповідають вазі автомобіля, характеристикам шин, різним дорожнім умовам і умовам водіння.

Налаштування – заводське налаштування демпфера з окремим регулюванням демпфірування стиснення та відскоку

Базова комплектація койловер KW V3 Clubsport, яка ідеально адаптована до Нордшляйфе, дозволяє індивідуально налаштувати ваш спортивний автомобіль до бажаних параметрів вуличних шин завдяки численним варіантам налаштувань. Окремо регульовані амортизатори з технологіями “TVR-A” та “TVC-A”, що регулюються на стадії відскоку та стиснення, забезпечують широкі можливості налаштування амортизаторів. Таким чином, легко безпосередньо впливати на керованість, курсову стійкість, зчеплення шин з дорогою та характеристики керованості для безпечної керованості на межі динаміки руху. Залежно від типу автомобіля, двосторонні койловери KW Clubsport поставляються з алюмінієвими верхніми кріпленнями Unibal.

Демпфірування відскоку на передній осі
Демпфірування стиснення на передній осі
Демпфірування стиснення на задній осі

Демпфер з регульованим ступенем відскоку TVR-A (Twin Valve Rebound – Adjustable):
Двоступенева запатентована технологія “TVR-A” дозволяє малому об’єму протікати через регульований конічний низькошвидкісний байпас у випадку низьких швидкостей амортизатора, тоді як у випадку більш високих швидкостей поршня, основний клапан ступені відбою відкривається для великих об’ємних потоків.Це забезпечує значне покращення комфорту їзди, не впливаючи на високу швидкість в діапазоні, важливому для безпеки.Для індивідуальних налаштувань доступні 16 точних клацань, тому ви можете вибирати між більшим комфортом і більшим контролем над тілом.

Демпфірування ступеня стиснення TVC-A (Twin Valve Compression – Adjustable):
За допомогою 12 точних клацань регульований клапан ступеня стиснення (технологія “TVC-A”) може збільшувати або зменшувати поперечний переріз у низькошвидкісному клапані, щоб досягти більшого або меншого демпфування ступеня стиснення.У той же час, у випадку раптових високих швидкостей поршня, голчастий клапан з попереднім натягом пружини і головний клапан з попереднім натягом пружини відкриваються до свого максимального прохідного перерізу, щоб уникнути небажаного прогресуючого збільшення зусилля в діапазоні високих швидкостей завдяки своїм продувним характеристикам.Це забезпечує кращу амортизацію кузова автомобіля і в той же час при високих прискореннях коліс забезпечує більший комфорт, ніж при використанні звичайної технології клапанів. Налаштування демпфера ступеня стиснення завжди постачається в поєднанні з окремим налаштуванням демпфера ступеня відбою, оскільки тільки незалежне 2-стороннє налаштування демпфера дозволяє по-справжньому оптимізувати продуктивність.

Койловери KW V4 Clubsport

Спортивна комплектація зі спортивними шинами для легальних вуличних автомобілів Clubsport.

Базове налаштування пружинної підвіски KW V4 Clubsport, розроблене під час численних тест-драйвів і вимірювань на Нордшляйфе та 7-ми стійковому стенді KW, можна додатково адаптувати за допомогою перемикача до навантажень на колеса, ваги автомобіля та зміненої жорсткості кузова за допомогою болтового каркасу, зварного запобіжного елемента або розпірки стійок.

Налаштування – заводське попередньо налаштоване демпфірування з окремим регулюванням 3-ходового демпфера

Подібно до гоночної підвіски KW Competition, що використовується в міжнародному автоспорті, комплект койловерів KW V4 Clubsport дозволяє точно налаштувати демпфірування стиснення окремо в низькошвидкісному і високошвидкісному діапазонах. Регулювання за технологією “TVCLH-A” здійснюється безпосередньо на розширювальному бачку. Ви можете вручну змінювати рівень стиснення на низьких обертах шістьма точними клацаннями на фіолетовому регулювальному диску. За допомогою золотистого регулятора, розташованого під ним, ви можете індивідуально змінювати рівень високошвидкісного стиснення для вашого трек-дня за допомогою 14 точних клацань від рекомендованого базового налаштування. Незалежно від цього, є ще 16 клацань, щоб помітно відрегулювати демпфірування відскоку за технологією “TVR-A”. Якщо ви хочете налаштувати комплект койловерів KW V4 Clubsport, який доступний з технічним звітом про компоненти, більш комфортно для вашої поїздки по шосе до Нордшляйфе або іншого гоночного треку, просто зменшіть силу відскоку за допомогою демпфірування стадії відскоку. Для KW V4 Clubsport використовується гоночна технологія багаторазового абсолютного переможця перегонів ADAC Zurich 24h Race Nürburgring, як і раніше, підтримувана алюмінієвими верхніми кріпленнями Unibal.

Демпфірування відскоку на передній осі
Демпфірування стиснення на передній осі
Демпфірування стиснення на задній осі

Демпфер з регульованим ступенем відскоку TVR-A (Twin Valve Rebound – Adjustable):
Двоступенева запатентована технологія “TVR-A” дозволяє малому об’єму протікати через регульований конічний низькошвидкісний байпас у випадку низьких швидкостей амортизатора, тоді як у випадку більш високих швидкостей поршня, основний клапан ступені відбою відкривається для великих об’ємних потоків.Це забезпечує значне покращення комфорту їзди, не впливаючи на високу швидкість в діапазоні, важливому для безпеки.Для індивідуальних налаштувань доступні 16 точних клацань, тому ви можете вибирати між більшим комфортом і більшим контролем над тілом.

Демпфер ступеня стиснення TVCLH-A (двоклапанний демпфер низькошвидкісного стиснення – регульований):
За допомогою 6 точних клацань на низькій швидкості і 14 точних клацань на високій швидкості демпфування ступеня стиснення можна зменшити або збільшити поперечний переріз клапанів, щоб досягти більшого або меншого демпфування ступеня стиснення.Технологія “TVCLH-A” має характеристики продувки з великими поперечними перерізами, що дозволяє створювати високі низькошвидкісні зусилля для оптимальної жорсткості кузова автомобіля без підняття кузова у випадку високих швидкостей спрацьовування амортизаторів, викликаних колесами (переїзд через бордюри).Окремі низько- та високошвидкісні налаштування завжди постачаються з додатковим налаштуванням відскоку (технологія “TVR-A”) для залежного 3-ходового налаштування амортизатора.

Безперервне опускання

Комплекти койловерів KW V3 Clubsport та KW V4 Clubsport забезпечують максимальне або індивідуальне опускання в межах випробуваного діапазону регулювання. Завдяки стійкій до бруду трапецієподібній різьбі та поліамідному різьбовому кільцю можна легко та швидко змінювати постійне опускання навіть через роки.