Койловери KW V5

Надвисокопродуктивна технологія (KW Solid Piston Technology), запозичена з автоспорту GT3. Технологія 4-стороннього незалежного регулювання амортизаторів KW

У новому комплекті койловерів KW V5 компанія KW покладається на свою успішну технологію підвіски для автоспорту з поршнями витіснення (технологія KW Solid Piston) і модульними та послідовно з’єднаними амортизаційними клапанами.KW V5 вражає в спортивних і суперспортивних автомобілях точним і швидким демпфуванням без затримок. Навіть при коротких ходах підвіски, поворотах керма та мінімальних нерівностях дорожнього покриття амортизатори та клапани реагують безпосередньо. Кожен маневр водіння і кожен імпульс, наприклад, викликаний гальмуванням, прискоренням, рульовим керуванням, зміною навантаження і ударами, демпфуються набагато точніше. Поршневі амортизатори більш оптимально підтримують конструкцію автомобіля, ніж звичайні амортизатори, і тому, залежно від конструкції автомобіля, можна використовувати більш низьку жорсткість пружин.

Налаштування – заводське налаштування демпфування з окремим налаштуванням 4-смугового демпфера

На відміну від гасителів коливань з переповненими робочими поршнями, в котушкових гасителях KW і гасителях KW з поршневою конструкцією (технологія KW Solid Piston) ми використовуємо клапан, який відокремлений від внутрішньої трубки гасителя і поршневого штока.

KW SPRLH-A демпфірування відскоку
KW SPCLH-A демпфірування стиснення
KW variant 5 в Lamborghini Huracán

В результаті KW V5 з регульованим демпфуванням стиснення KW SPCLH-A (KW Solid Piston Compression Low- and Highspeed Adjustable) і демпфуванням відскоку KW SPRLH-A (KW Solid Piston Rebound Low- and Highspeed Adjustable) пропонує значні додаткові переваги: більш чутливе демпфування, функція без кавітації, високочастотне демпфування, діапазон газу низького тиску від 6 до 10 бар і низький гістерезис.

Низько- і високошвидкісні клапанні блоки в комплекті койловерів KW V5, які побудовані послідовно з різними типами пружин і головних клапанів, пропонують свободу індивідуального регулювання демпфування стиснення і відскоку за допомогою 13 точних клацань кожен (14 характерних кривих) в низько- і високошвидкісному діапазоні. Технологія витіснення KW (технологія суцільного поршня KW) також може охоплювати великий діапазон зусиль при проектуванні характеристичної кривої, щоб забезпечити абсолютно новий тип гармонійного демпфування.

Безступеневе заниження

KW V5 забезпечує максимальне або індивідуальне опускання в перевіреному діапазоні налаштувань. Завдяки стійкій до бруду трапецієподібній різьбі та поліамідному різьбовому кільцю безступінчасте опускання можна легко і швидко змінювати навіть через роки.