Койловери KW Classic: Сучасна технологія койловерів для олдтаймерів і янгтаймер
Ми пропонуємо правильну підвіску для будь-яких потреб для різноманітних Oldtimers і Youngtimers і завжди розвиваємо нашу програму поставок для класичних автомобілів. Таким чином, жоден ентузіаст ретро-автомобілів не повинен задовольнятися підвісками 80-х, 70-х, 60-х або навіть 50-х років. Наші койловери KW Classic поставляються з сертифікатом на деталі і пропонують безперервне заниження в сертифікованому діапазоні. Наші класичні койловери доступні з різними конструкціями амортизаторів. Залежно від автомобіля, ми також використовуємо пружинні стійки з кованими поворотними кулаками. Це позбавляє від необхідності доопрацювання або використання запасних стійок.
Налаштування амортизатора – більше безпеки та продуктивності
За допомогою сучасної методології узгодження на нашому 7-ми стійковому стенді та тест-драйвів, ми розробили сучасні налаштування амортизаторів, що спеціалізуються на класичних койловерах. Всі наші комплекти койловерів забезпечують більшу безпеку та продуктивність водіння, не нехтуючи при цьому комфортом водіння. Залежно від конкретного автомобіля, ми комбінуємо регульовані по висоті пружинні стійки (або корпус амортизатора), виготовлені з алюмінію, сталі або загартованої нержавіючої сталі, з оптимальною технологією амортизаторів KW.
Койловери KW V1
Комплект койловерів V1 поставляється з попередньо відрегульованими амортизаторами, які ідеально підходять для вашого ретро-автомобіля. Таким чином, для VW Golf I Cabrio ми обрали більш комфортні налаштування, ніж для звичайного VW Golf I. Демпфірування забезпечує спортивну поведінку при сучасному комфорті водіння.
V1 доступна для Audi V8, Audi 80, BMW E30*, Ford Mustang (1979-1993), Golf I, Golf I Cabrio та Polo 86C.
*також доступний у виконанні з кованими рульовими наконечниками
Койловери KW V2
Наші комплекти койловерів V2 пропонують додаткове демпфірування відскоку за технологією “TVR-A”. Регулювання амортизаторів забезпечує більш спортивну їзду та більший контроль над шасі, насолоджуючись при цьому підвищеним комфортом водіння. Ми відрегулювали базові заводські налаштування в наших типових класичних моделях для щоденного вуличного використання. Наприклад, ми розробили спеціальні амортизатори для “жука” VW з торсіонною підвіскою та регульованими по висоті пружинними стійками з дво- та триточковим з’єднанням. Корпус стійки підвіски має достатній хід пружини, щоб забезпечити спортивну та комфортну настройку з класичними комбінаціями коліс та шин.
Окрім конструкцій для VW Beetle, ми також розробили комплект койловерів для DeLorean DMC-12
Койловери KW V3
Койловери V3 поставляються з технологіями “TVR-A” і “TVC-A” і окремо регулюються за ступенем стиснення і відскоку. Регульований підпружинений низькошвидкісний клапан забезпечує додаткову підтримку рулону. Завдяки характеристиці Blow-Off головного клапана, різкі стимули відкривають максимальний прохідний перетин низькошвидкісного та високошвидкісного клапанів. Це призводить до більшого комфорту, ніж пропонує звичайна технологія демпфірування. Ми застосували нашу сучасну технологію демпфування, наприклад, в моделях Porsche з водяним охолодженням, щоб запобігти типовому односторонньому прогину при прискоренні в поворотах без втрати комфорту водіння. Ми постачаємо V3 для Porsche (моделі G, 964, 993, 944, 968), BMW E9, E30, Ford Mustang (з 1979 по 1993 рік) та Lancia Delta Integrale (EVO). Для моделей Porsche G і BMW E30 ми пропонуємо KW V3 з кованими поворотними кулаками. Це позбавляє від необхідності серйозного переобладнання.
Койловери KW Classic для Porsche G-моделей
Протягом багатьох років моделі Porsche G були найпопулярнішими класичними автомобілями. Спеціально для цих автомобілів ми розробили койловер-комплекти, які пропонують сучасну технологію демпфірування, налаштовану з урахуванням останніх досягнень в області койловер-технологій. Таким чином, жоден ентузіаст Porsche не повинен погоджуватися на технологію підвіски 1973 року. Більше того, наші койловери G-моделі містять ковані адаптери для коліс на корпусах амортизаторів передньої осі. Таким чином, відпадає потреба у закупівлі дорогих деталей, яких часто немає на складі.
Амортизатори KW V3
Наші амортизатори KW V3 підходять для реставрації. Комплект KW дозволяє подальше використання серійних торсіонних пружин. Ми поставляємо амортизатори з регулюванням стиснення і відбою (технологія TVC-A і TVR-A) з новими кованими маточинами коліс. Немає необхідності в трудомісткому переобладнанні або використанні змінних картриджів. З нашими амортизаторами V3, що не потребують реєстрації, модель G отримує підтримку при коченні та більший комфорт.
Комплект койловерів KW V3 Clubsport
Комплект койловерів KW V3 Clubsport має гоночні пружини та регульовані алюмінієві верхні кріплення Unibal на 2-ходових високоефективних амортизаторах з окремим регулюванням стиснення та відбою (технологія TVC-A та TVR-A). Ми поставляємо амортизатори передньої осі у вигляді перевернутої монотрубки. Для задньої осі ми поставляємо регульовану по висоті алюмінієву пружинну стійку. Завдяки сертифікату деталей, койловери Clubsport призначені для використання на вулиці та під час трек-днів.
Койловери KW Competition
Будь то гоночні траси, дорожні подорожі або ралі – ми пропонуємо ідеальні гоночні койловики для будь-яких цілей. Залежно від правил і призначення, ми пропонуємо для G-моделі койловери V3 Racing або V4 Racing. Койловери V3 Racing мають технологію TVC-A та TCR-A з окремо регульованими демпферами стиснення та відбою. Койловери V4 Racing оснащені зрівняльним баком з низькошвидкісним і високошвидкісним стисненням (технологія TVCLH-A) і мають технологію амортизаторів V4, що використовується в сучасному Porsche 911 GT3 R (991).
Виготовлення на замовлення для найвищого запиту
Окрім серійних розробок, ми пропонуємо водіям Oldtimer та Youngtimer виготовити індивідуальний комплект койловерів на нашій спеціальній будівельній фабриці KW. Там ми враховуємо всі вимоги в залежності від запланованого використання на вулиці, ралі чи перегонах.
Вибираючи KW, жоден водій-старожил не повинен задовольнятися тим, що було на озброєнні кілька десятиліть тому.Залежно від специфіки автомобіля, регульовані по висоті пружинні стійки і корпуси амортизаторів з алюмінію, сталі або загартованої нержавіючої сталі поєднуються з оптимальною технологією амортизаційних клапанів KW (TVR-A, TVC-A і TVCLH-A). Ми налаштовуємо систему на нашому 7-стійковому стенді KW і завжди враховуємо об’єктивні критерії для різних цілей водіння. У складному процесі узгодження та налаштування ми досягаємо відповідних цільових значень без необхідності їздити на розкішному транспортному засобі. Таким чином, ми можемо звести до мінімуму фінальний тест-драйв. За бажанням або згідно з вимогами законодавства, комплект койловерів може бути замінений на варіант з нерегульованим демпфером після оцінки та схвалення замовника. Наша обширна документація відповідно до наших процесів контролю якості та специфікацій технічного паспорта VdTÜV дозволяє проводити індивідуальне приймання та вносити дані в документи транспортного засобу.
Безперервне зниження
Залежно від конструкції, наші котушкотримачі KW Classic забезпечують максимальне та індивідуальне опускання в досліджуваному діапазоні регулювання. Навіть через кілька років клієнт може легко змінювати плавність опускання завдяки стійкій до бруду трапецієподібній різьбі та поліамідному різьбовому кільцю. Заниження ресор з пружинами торсіонного типу (демпфер V3 для моделі Porsche G) здійснюється за допомогою регулювання торсіонного стержня.