Пропонує безкомпромісні трасові характеристики з автоспортивними технологіями для серійних та вуличних легальних клубних спортивних автомобілів зі спортивними шинами.
Новий койловер KW V5 Clubsport з регулюванням у 4-х напрямках пропонує найсучасніші технології автоспорту GT3 для найспортивніших вуличних автомобілів зі спортивними шинами для використання на треку та вулиці. Повна конструкція підвіски койловера KW V5 Clubsport з унібальними підшипниками на передній осі, гоночними пружинами, перевернутими стійками МакФерсона (Upside-Down struts) і амортизаторами задньої осі призначена для використання з напівслизькими шинами на серійних автомобілях. Під час агресивних рульових маневрів та екстремального стиснення на різних ділянках гоночної траси кузов автомобіля залишається ідеально підтриманим. Завдяки регульованій багатоклапанній технології шини KW V5 Clubsport точно пом’якшують удари та відносно великі поперечні шви. Атакуючи бордюри, майже стандартні спортивні автомобілі залишаються безпечно керованими завдяки койловерній підвісці KW V5 Clubsport.
KW V5 Clubsport пропонує можливість додаткового налаштування ходових якостей окремо за чотирма параметрами: низькошвидкісний відбій, низькошвидкісне стиснення, високошвидкісний відбій і високошвидкісне стиснення (технологія SPCLH-A та SPRLH-A). Демпфірування кожного клапана можна відрегулювати лише 13 клацаннями, що дозволяє точно налаштувати демпфірування відповідно до індивідуальних потреб водія. Коли відкривається стадія відбою, підвищується комфорт їзди. Коли клапан відбою закритий, значно зменшуються коливання кузова. Керування стає ще більш динамічним, ніж при серійному виробництві. Стадія стиснення дозволяє додатково впливати на керованість, рівень зчеплення з дорогою та комфорт кочення. Простіше кажучи, завданням стадії відбою є з’єднання шасі з дорогою, в той час як стадія стиснення впливає на стиснення і підтримує кузов автомобіля.
Налаштування – заводське налаштування демпфірування з окремим налаштуванням 4-смугового демпфера
На відміну від амортизаторів з переповненими поршнями, в наших койловерах KW і амортизаторах KW з технологією KW Solid Piston ми відокремлюємо клапани від внутрішньої трубки амортизатора і поршневого штока.
Таким чином, KW V5 Clubsport з регульованим демпфуванням стиснення KW SPCLH-A (KW Solid Piston Compression Low- and High-Speed Adjustable) і демпфуванням відскоку KW SPRLH-A (KW Solid Piston Rebound Low- and High-Speed Adjustable) пропонує значні додаткові переваги: більш чутливе демпфування, функцію без кавітації, точне високочастотне демпфування, діапазон газу низького тиску від 6 до 10 бар і низький гістерезис.
Низько- та високошвидкісні клапанні блоки в підвісці KW Variant 5, які вбудовані послідовно з різними типами пружин і головних клапанів, пропонують свободу індивідуального регулювання демпфірування стиснення та відбою за допомогою 13 точних клацань (14 характерних кривих) кожен в низько- та високошвидкісному діапазоні. Технологія суцільного поршня KW також може бути використана для покриття великого діапазону зусиль при проектуванні характерних кривих; тим більше, що вона забезпечує абсолютно новий тип гармонійного демпфування.
Плавне регулювання висоти ходу
За допомогою койловерів KW V5 Clubsport ви можете досягти максимального заниження в межах дозволеного діапазону заниження, що забезпечить належне функціонування підвіски з адекватним ходом після того, як ваш автомобіль буде занижений. Навіть після багатьох років використання ви зможете легко відрегулювати висоту завдяки стійкій до бруду трапецієподібній різьбі та композитному регулювальному хомуту.