Невидимі – АЛЕ ВИ ВІДЧУВАЄТЕ!
Підвіски KW Leveling ідеально підходять для водіїв, які не шукають максимального заниження, але прагнуть динаміки та комфорту їзди, властивих підвіскам KW Coilover, у поєднанні з майже оригінальним серійним дорожнім просвітом від виробника.
Підвіски KW Leveling орієнтовані на поєднання підвищеної динаміки руху і комфорту в поєднанні з мінімальним заниженням або, за бажанням, підняттям підвіски. Підвіски KW Leveling – це ідеальні модернізовані підвіски для водіїв, які часто їздять погано розвиненими дорогами, або водіїв, які використовують свій автомобіль переважно в мегаполісах і міських районах, де є багато лежачих поліцейських. Прогресивні пружини підвіски спроектовані таким чином, щоб їхня пружність давала плюс до комфорту під час руху. Відповідно, підвіски KW Leveling мають регульовану, орієнтовану на комфорт базову настройку амортизаторів.
Налаштування – попередньо налаштоване на заводі демпфірування з окремо регульованим стисненням і відскоком
Підвіска KW Leveling “inox-line” – це ідеальний варіант модернізації для водіїв, які шукають повсякденну практичність, підвищений комфорт під час руху та спортивний вигляд. Окремо регульовані амортизатори стиснення та відбою з технологіями “TVR-A” та “TVC-A” дозволяють здійснювати широке налаштування амортизаторів. Це дозволяє легко додатково впливати на керованість, курсову стійкість, зчеплення з дорогою та характеристики керованості для безпечного керування на межі та підвищеного комфорту водіння.
Демпфірування відскоку TVR-A:
Двоступенева запатентована технологія “TVR-A” дозволяє низькій швидкості потоку проходити через регульований конічний низькошвидкісний байпас на низьких швидкостях демпфера і відкриває основний відбійний клапан для високих швидкостей потоку на більш високих швидкостях поршня.Це призводить до значного підвищення комфорту водіння, не впливаючи на високу швидкість у зоні, що відповідає за безпеку. 16 точних клацань доступні для індивідуального налаштування, щоб ви могли вибрати між більшим комфортом і більшим контролем над тілом.
TVC-A демпфірування стиснення:
За допомогою 12 точних клацань регульований компресійний клапан (технологія “TVC-A”) може зменшувати або збільшувати прохідний переріз у низькошвидкісному клапані, щоб досягти більшого або меншого демпфування стиснення.У той же час, підпружинений голчастий клапан відкриває свій максимальний прохідний перетин разом з підпружиненим головним клапаном при раптових високих швидкостях поршня, щоб запобігти небажаному прогресивному збільшенню зусилля у високошвидкісному діапазоні з його характеристикою продувки.Це дає змогу забезпечити кращу підтримку кузова автомобіля і водночас більший комфорт при високих прискореннях коліс, ніж при використанні звичайної клапанної технології. Регулювання демпфування ступеня стиснення завжди постачається разом з окремим регулюванням відбою, оскільки тільки незалежне двостороннє регулювання демпфера дозволяє реально оптимізувати продуктивність.
Непомітне опускання та піднімання, плавне регулювання
Підвіски KW Leveling оснащені амортизаторами і корпусами амортизаторів, які за своєю довжиною приблизно відповідають оригінальним спортивним підвіскам відповідного виробника автомобіля. За бажанням замовника підвіски KW Leveling можуть бути відрегульовані на непомітне опускання (- 10 міліметрів) або підняття (+ 10 міліметрів) за допомогою поліамідного пружинного фіксатора. Трапецієподібна різьба забезпечує діапазон регулювання до 20 міліметрів.