Високоефективна гоночна технологія для щоденного використання на дорогах з технологією 3-стороннього регулювання амортизаторів KW
У пружинній підвісці KW V4 ми поєднуємо одну з наших провідних гоночних технологій зі значним поліпшенням повсякденної придатності для численних високопродуктивних автомобілів. Це дозволяє незалежно регулювати демпфірування стадії відбою, а також демпфірування стадії стиснення на низьких і високих швидкостях. KW постачає V4 з налаштуваннями, що відповідають характеристикам конкретного автомобіля. Завдяки регульованим амортизаторам водії можуть, за необхідності, швидко перейти до комфортних налаштувань за допомогою вбудованих регулювальних ручок на амортизаторі.
Налаштування – заводське попередньо налаштоване налаштування заслінки з окремим регулюванням 3-ходової заслінки
Високоефективні амортизатори з тристороннім регулюванням з незалежним налаштуванням стадії відбою за технологією “TVR-A”, а також демпфірування низькошвидкісної та високошвидкісної стадії стиснення за технологією “TVCLH-A” засновані на успішній гоночній технології багаторазового абсолютного переможця перегонів ADAC Zurich 24h Nürburgring і, в залежності від версії автомобіля, закріплені на алюмінієвих верхніх кріпленнях. Нові койловери KW V4 розроблені ексклюзивно для обраних високопродуктивних автомобілів, які завдяки вдосконаленій технології підвіски KW можуть отримати вигоду від більш безпечної їзди на межі своєї динаміки.
Демпфер з регульованим ступенем відскоку TVR-A (Twin Valve Rebound – Adjustable):
Двоступенева запатентована технологія “TVR-A” дозволяє малому об’єму протікати через регульований конічний низькошвидкісний байпас у випадку низьких швидкостей амортизатора, тоді як у випадку більш високих швидкостей поршня, основний клапан ступені відбою відкривається для великих об’ємних потоків. Це забезпечує значне покращення комфорту їзди, не впливаючи на високу швидкість в діапазоні, важливому для безпеки. Для індивідуальних налаштувань доступні 16 точних клацань, тому ви можете вибирати між більшим комфортом і більшим контролем над тілом.
Демпфер ступеня стиснення TVCLH-A (двоклапанний демпфер низькошвидкісного стиснення – регульований):
За допомогою 6 точних клацань на низьких обертах і 14 точних клацань на високих обертах демпфування ступеня стиснення можна зменшити або збільшити поперечний переріз клапанів, щоб досягти більшого або меншого демпфування ступеня стиснення.Технологія “TVCLH-A” має характеристику продувки з великими поперечними перерізами, що забезпечує високі низькошвидкісні зусилля для оптимального зміцнення кузова автомобіля без підйому кузова у випадку високих швидкостей спрацьовування амортизаторів, викликаних колесами (переїзд через бордюри).Окремі низько- та високошвидкісні налаштування завжди постачаються з додатковим налаштуванням відскоку (технологія “TVR-A”) для залежного 3-ходового налаштування амортизатора.
Безперервне зниження
Комплект койловерів KW V4 дозволяє здійснювати максимальне або індивідуальне опускання в межах випробуваного діапазону регулювання. Завдяки стійкій до бруду трапецієподібній різьбі та поліамідному різьбовому кільцю можна легко і швидко змінювати постійне опускання навіть через роки.