Продуктивність, високий рівень спортивності та комфорту з гоночними технологіями для доріг. Окремо регульовані ступені стиснення та відбою.
Передові автоспортивні технології для більшої продуктивності на дорозі. Як і кожна підвіска, розроблена компанією KW automotive, виробником підвісок, і виготовлена в Німеччині, комплект підвіски KW V3 Coilover також забезпечує значний резерв безпеки під час дорожнього руху. Завдяки шасі з високоякісними амортизаторами, пружинами та еластомерними пружинними елементами значно зменшуються коливання та крен під час зміни навантаження, наприклад, при маневрах ухилення, проходженні поворотів, прискоренні та гальмуванні. Гальмівний шлях також скорочується. Завдяки покращеній підтримці та зворотному зв’язку водії не тільки почуваються безпечніше, але й водіння в повсякденному житті стає ще безпечнішим.
Завдяки демпфуванням на стадіях стиснення і відбою, які можна встановлювати окремо і незалежно один від одного, налаштування амортизаторів можна налаштувати відповідно до ваших особистих уподобань під час водіння або змін в автомобілі, таких як вага, характеристики шин або зміна жорсткості автомобіля.Справжня оптимізація робочих характеристик можлива лише за допомогою цієї унікальної запатентованої системи.Наприклад, це дозволяє збільшити силу демпфірування стиснення і отримати більше зчеплення з дорогою, поліпшити поведінку в поворотах і зменшити присідання без одночасної зміни демпфірування стадії відскоку, яке оптимально узгоджується з жорсткістю пружини – сценарій, який призводить до погіршення зчеплення з дорогою і пов’язаної з цим втрати продуктивності.
Налаштування – заводське налаштування демпфера з окремо регульованим демпфуванням ступенів стиснення та відскоку
Комплект койловерів KW V3 – це ідеальний інструмент для водіїв, орієнтованих на продуктивність, та досвідчених ентузіастів тюнінгу, які роблять сильний акцент на загальних характеристиках своєї підвіски. Варіант 3 оснащений запатентованими технологіями TVR-A і TVC-A, які забезпечують окремо регульоване демпфірування відбою і стиснення. Широкий діапазон незалежного налаштування відбою та стиснення дозволяє легко впливати на керованість, курсову стійкість, зчеплення з дорогою та характеристики керованості для отримання впевнених та повторюваних результатів на межі динаміки руху.
Демпфер з регульованим ступенем відскоку TVR-A (Twin Valve Rebound – Adjustable):
Двоступенева запатентована технологія “TVR-A” дозволяє малому об’єму протікати через регульований конічний низькошвидкісний байпас у випадку низьких швидкостей амортизатора, тоді як у випадку більш високих швидкостей поршня, основний клапан ступені відбою відкривається для великих об’ємних потоків.Це забезпечує значне покращення комфорту їзди, не впливаючи на високу швидкість в діапазоні, важливому для безпеки. Для індивідуальних налаштувань доступні 16 точних клацань, тому ви можете вибирати між більшим комфортом і більшим контролем над тілом.
Демпфірування ступеня стиснення TVC-A (Twin Valve Compression – Adjustable):
За допомогою 12 точних клацань регульований клапан ступеня стиснення (технологія “TVC-A”) може збільшувати або зменшувати поперечний переріз у низькошвидкісному клапані, щоб досягти більшого або меншого демпфування ступеня стиснення.У той же час, у випадку раптових високих швидкостей поршня, голчастий клапан з попереднім натягом пружини і головний клапан з попереднім натягом пружини відкриваються до свого максимального прохідного перерізу, щоб уникнути небажаного прогресуючого збільшення зусилля в діапазоні високих швидкостей завдяки своїм продувним характеристикам.Це забезпечує кращу амортизацію кузова автомобіля і в той же час при високих прискореннях коліс забезпечує більший комфорт, ніж при використанні звичайної технології клапанів. Налаштування демпфера ступеня стиснення завжди постачається в поєднанні з окремим налаштуванням демпфера ступеня відбою, оскільки тільки незалежне 2-стороннє налаштування демпфера дозволяє по-справжньому оптимізувати продуктивність.
Безперервне зниження
За допомогою койловерів KW V3 ви можете досягти максимального заниження в межах дозволеного діапазону заниження, що забезпечить належне функціонування підвіски з достатнім ходом після того, як ваш автомобіль буде занижений. Навіть після багатьох років використання ви можете легко відрегулювати висоту завдяки стійкій до бруду трапецієподібній різьбі та композитному регулювальному хомуту.